חדש!! מפות תצלום אוויר ברזולוציה גבוהה חדש!! מפות שבילנט מעודכנות לאוקטובר 2016 חדש!! ניווט קולי בסינגלים של קק"ל

 
 
 
ניתן לפנות אלינו כדלקמן:
  1. לתמיכה טכנית (התקנה, תפעול, תקלות) יש לפנות במייל VIP-support@TwoNav.co.il
  2. בנושאי מכירות, תשלום, הנהלה ובכל שאר הנושאים יש לפנות במייל Sales@TwoNav.co.il

להלן ריכוז אפשרויות התמיכה:


סיוע בבחירת המוצרים לפני רכישה
יש לפנות אל ירון נקש  במייל yaron@TwoNav.co.il ניתן להשאיר מספר טלפון וירון יחזור אליכם תוך מספר שעות

תמיכה בתפעול
  1. ספרי תפעול בעברית ניתן להוריד מהקישור
  2. תמיכה ישראלית חינמית באמצעות המייל (מענה תוך 24 שעות) באמצעות המייל VIP-support@TwoNav.co.il
  3. תמיכה  ישראלית טלפונית ובשליטה מרחוק (בתשלום) - ראו בתחתית העמוד
  4. מוזמנים לערבי הדרכה  המתקיימים בכל מספר שבועות במרכז הארץ (ליד ראש העין).  המועדים מתפרסמים בהתראה של שבוע  וניתן לעקוב בקישור.
    ההדרכות הן בתשלום מינימלי לכיסוי הוצאות בלבד.
  5. מפגש אישי עם מדריך להדרכה אחד על אחד מותאמת אישית - ראו בתחתית העמוד
  6. ניתן לפתוח כרטיס אל למחלקת התמיכה הבינלאומית בקישור http://support.compegps.com/Tickets/Submit
    התמיכה הזו היא חינמית


תמיכה בהתקנה

  1. הוראות לביצוע התקנה עצמאית לתכנה ולמפות ראה בקישור
  2. תמיכה ישראלית באמצעות המייל (מענה תוך 24 שעות) באמצעות המייל VIP-support@TwoNav.co.il
  3. מציאת קוד הרישום
    • את קוד הרישום לתכנה ולמפות תוכל למצוא באזור האישי שלך myTwoNav באתר http://www.twonav.com/en/customer/account/
      יש  לספק את המייל והסיסמה שלך (או להכנס באמצעות הפייסבוק כפי שמוצע שם).
      הסברים נוספים ראה בקישור.
  4. שדרוג חומרה וביצוע התקנה נוספת  - הסברים בקישור.
  5. עדכון תכנה - הסברים בקישור
  6. עדכון מפות שבילנט - הסברים בקישור
  7. תמיכה  ישראלית טלפונית ובשליטה מרחוק (בתשלום) - ראו בתחתית העמוד
בעיות/תקלות כלליות
  1. תמיכה ישראלית באמצעות המייל (מענה תוך 24 שעות) באמצעות המייל VIP-support@TwoNav.co.il
  2. תמיכה ישראלית טלפונית ובשליטה מרחוק (בתשלום) - יש לבחור את החבילה שבקישור
  3. ניתן לפתוח כרטיס אל למחלקת התמיכה הבינלאומית באמצעות הקישור http://support.compegps.com/Tickets/Submit
 
תמיכה בשליטה מרחוק (בתשלום)
ניתן לקבל תמיכה טלפונית ובשליטה מרחוק במגוון נושאים - התקנה, עדכון, סיוע בתפעול וכדומה.
השיטה:
1. מבצעים רכישה של  מוצר התמיכה המתאים
2. לאחר רכישת חבילת התמיכה בוחרים את המועד באמצעות הקישור
3. במועד שנקבע מראש איש התמיכה יתקשר אליכם ויבצע את מה שסוכם

 

 
סידור :

מפגש הדרכה אישי
מק"ט 90-10
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 300.00 ₪  
    
משלוח חינם!
 

תמיכה מרחוק - בעיות כלליות
מק"ט 90-7
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 30.00 ₪  
    
משלוח חינם!
 

תמיכה מרחוק - תפעול בסיסי
מק"ט 90-3
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 50.00 ₪  
    
משלוח חינם!
 

תמיכה מרחוק - תפעול נרחב
מק"ט 90-6
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 90.00 ₪  
    
משלוח חינם!
 

תמיכה מרחוק - עדכון מפות
מק"ט 90-2
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 50.00 ₪  
    
משלוח חינם!
 

תמיכה מרחוק - התקנה או עדכון אחד
מק"ט 90-1
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 30.00 ₪  
    
משלוח חינם!
 

תמיכה מרחוק - התקנה בשני מכשירים
מק"ט 90-5
פרטים נוספים

    
הפריט במלאי!
מכירה רגילה
אצלנו רק: 50.00 ₪  
    
משלוח חינם!